DARMOWA DOSTAWA NA KAŻDE ZAMÓWIENIE

Zwroty i reklamacje

Strona główna / Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Zwroty
Akceptujemy zwroty produktów, jednak pobieramy opłatę manipulacyjną w wysokości 25% wartości zamówienia jako koszt obsługi zwrotu.

Procedura zwrotu:

  1. Skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie w celu zgłoszenia zwrotu.
  2. Odeślij produkt na wskazany adres.
  3. Po weryfikacji zwrotu dokonamy rozliczenia zgodnie z warunkami zwrotu.

Reklamacje
W przypadku zgłoszenia reklamacji prosimy o przesłanie produktu na adres:

📍 E-SPORT Cezary Grot, Grzegorz Kubica S.C.
ul. Jana Galla 29c, 41-800 Zabrze

Procedura reklamacyjna:

  1. Po otrzymaniu produktu zgłaszamy sprawę do serwisu.
  2. Oczekujemy na odpowiedź serwisu w celu podjęcia dalszych działań.
  3. Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi do 14 dni roboczych.

Gwarancja

  1. Wszystkie produkty objęte są standardową 2-letnią gwarancją producenta.
  2. Jeśli produkt nie zawiera instrukcji montażu w języku polskim, skontaktuj się z nami – dostarczymy ją w wersji elektronicznej.
  3. W razie pytań dotyczących zwrotów lub reklamacji skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta drogą mailową na biuro@primeform.pl lub pod numerem telefonu: 530233126.